Στο όνομα της πατρότητας των κτιριακών εγκαταστάσεων του νέου
αε-ροδρομίου της Πάρου, έχουμε γίνει το τελευταίο διάστημα μάρτυρες ενός
αγώνα δρόμου ανακοινώσεων και επικοινωνιακών πρωτοβουλιών
κυβερνητικών παραγόντων, της σύμπραξης των ιδιωτών για το συγκε-κριμένο
έργο (ΑΜΚΕ) και του Δημάρχου Πάρου. Ετσι φτάσαμε στο σημείο, να μας
καλούν οι κυβερνητικοί βουλευτές (και όχι ο Υπουργός) σε σύσκεψη για
ενημέρωση σχετικά με το
αεροδρόμιο από τον αρμόδιο Υπουργό!!! Ας τηρούν τουλάχιστον τα προσχήματα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας που θέλουν να υπηρετούν. Η απουσία μας από την συνάντηση της Μ. Τρίτης αποτελεί τη διαμαρτυρία μας στο γεγονός ότι δεν προσκληθήκαμε από τον Υπουργό αλλά από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ λες και προσκαλούσαν σε κομματική τους εκδήλωση!!!
Τα ερωτήματα βέβαια, προς τους τοπικούς εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ, τους βουλευτές που έχουν ταχθεί να υπηρετούν το λαό, τον Υπουργό μεταφορών και τον Δήμαρχο, παραμένουν και εξακολουθούν να γυ-ρεύουν απαντήσεις:
1. Ο υπουργός με την απόφαση του ενέκρινε «την ανέγερση κτιρίου για την προσωρινή λειτουργία του νέου αεροσταθμού στον νέο κρατικό αερολιμένα Πάρου, τη διαμόρφωση περιβάλλοντος χώ-ρου και οδών πρόσβασης, από την εταιρεία «Olympic air». Επίσης οι υπηρεσιακοί παράγοντες διαβεβαιώνουν ότι στην ανάθεση περιλαμβάνεται και η οδός πρόσβασης όπως αναφέρει η υπουργική απόφαση . Την ίδια ώρα όμως η ΑΜΚΕ διαβεβαιώνει (γιατί άραγε;) ότι το έργο της οδού πρόσβασης παρά την υπουργική απόφαση δεν περιλαμβάνεται στην ανάθεση και αναζητούν χορηγίες για την εκτέ-λεση του. Ο Δήμαρχος από την άλλη, ως εκπρόσωπος της εταιρίας λέει ότι η «Olympic air» θα δώσει συγκεκριμένα χρήματα που δεν
επαρκούν για τον δρόμο. Τροποποίησε μάλιστα το τεχνικό πρό-γραμμα του Δήμου για να χρηματοδοτήσει αυτό το έργο. Ποιός α-λήθεια δουλεύει ποιόν και για ποιο λόγο; Ή μήπως όλοι μαζί επιχειρούν να δουλέψουν τους παριανούς;
2. Θα συμφωνήσουμε με τον Υπουργό ότι κάποιοι «τάϊζαν» την «άγονη» με 16,8 εκ. ευρώ την τετραετία , όσο περίπου ήταν το συνολικό κόστος κατασκευής και ολοκλήρωσης του νέου αεροδρομίου. Ποιος όμως εκτός από τον ίδιο, παρέτεινε την σύμβαση που έληξε για 6 ή για 2 μήνες με περισσότερα αναλογικά χρήματα;
3. «Το συνολικό μήκος του διαδρόμου είναι 2000 μέτρα, με επιχειρη-σιακό μήκος 1400 μέτρων, δίνοντας τη δυνατότητα προσγειώσεων και απογειώσεων στο νησί αεροσκαφών μεγάλης χωρητικότητας και σύνδεσης της Πάρου, με όλους τους αεροπορικούς προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού». Ρωτάμε για να απαντήσει ο Υπουργός και όσοι «έβαλαν πλάτη» για την ανάθεση του έργου των κτιριακών εγκαταστάσεων στην «Olympic air»:
Θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του αεροδρομίου από άλλες αε-ροπορικές εταιρίες ή μήπως η υποταγή στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα θα παρέχει προνόμια αποκλειστικής χρήσης του αεροδρομίου στην «Olympic air» στο όνομα της «αγαθοεργίας» της;
αεροδρόμιο από τον αρμόδιο Υπουργό!!! Ας τηρούν τουλάχιστον τα προσχήματα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας που θέλουν να υπηρετούν. Η απουσία μας από την συνάντηση της Μ. Τρίτης αποτελεί τη διαμαρτυρία μας στο γεγονός ότι δεν προσκληθήκαμε από τον Υπουργό αλλά από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ λες και προσκαλούσαν σε κομματική τους εκδήλωση!!!
Τα ερωτήματα βέβαια, προς τους τοπικούς εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ, τους βουλευτές που έχουν ταχθεί να υπηρετούν το λαό, τον Υπουργό μεταφορών και τον Δήμαρχο, παραμένουν και εξακολουθούν να γυ-ρεύουν απαντήσεις:
1. Ο υπουργός με την απόφαση του ενέκρινε «την ανέγερση κτιρίου για την προσωρινή λειτουργία του νέου αεροσταθμού στον νέο κρατικό αερολιμένα Πάρου, τη διαμόρφωση περιβάλλοντος χώ-ρου και οδών πρόσβασης, από την εταιρεία «Olympic air». Επίσης οι υπηρεσιακοί παράγοντες διαβεβαιώνουν ότι στην ανάθεση περιλαμβάνεται και η οδός πρόσβασης όπως αναφέρει η υπουργική απόφαση . Την ίδια ώρα όμως η ΑΜΚΕ διαβεβαιώνει (γιατί άραγε;) ότι το έργο της οδού πρόσβασης παρά την υπουργική απόφαση δεν περιλαμβάνεται στην ανάθεση και αναζητούν χορηγίες για την εκτέ-λεση του. Ο Δήμαρχος από την άλλη, ως εκπρόσωπος της εταιρίας λέει ότι η «Olympic air» θα δώσει συγκεκριμένα χρήματα που δεν
επαρκούν για τον δρόμο. Τροποποίησε μάλιστα το τεχνικό πρό-γραμμα του Δήμου για να χρηματοδοτήσει αυτό το έργο. Ποιός α-λήθεια δουλεύει ποιόν και για ποιο λόγο; Ή μήπως όλοι μαζί επιχειρούν να δουλέψουν τους παριανούς;
2. Θα συμφωνήσουμε με τον Υπουργό ότι κάποιοι «τάϊζαν» την «άγονη» με 16,8 εκ. ευρώ την τετραετία , όσο περίπου ήταν το συνολικό κόστος κατασκευής και ολοκλήρωσης του νέου αεροδρομίου. Ποιος όμως εκτός από τον ίδιο, παρέτεινε την σύμβαση που έληξε για 6 ή για 2 μήνες με περισσότερα αναλογικά χρήματα;
3. «Το συνολικό μήκος του διαδρόμου είναι 2000 μέτρα, με επιχειρη-σιακό μήκος 1400 μέτρων, δίνοντας τη δυνατότητα προσγειώσεων και απογειώσεων στο νησί αεροσκαφών μεγάλης χωρητικότητας και σύνδεσης της Πάρου, με όλους τους αεροπορικούς προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού». Ρωτάμε για να απαντήσει ο Υπουργός και όσοι «έβαλαν πλάτη» για την ανάθεση του έργου των κτιριακών εγκαταστάσεων στην «Olympic air»:
Θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του αεροδρομίου από άλλες αε-ροπορικές εταιρίες ή μήπως η υποταγή στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα θα παρέχει προνόμια αποκλειστικής χρήσης του αεροδρομίου στην «Olympic air» στο όνομα της «αγαθοεργίας» της;
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
Πάρος 27/4/2016