Μια ομάδα Αυστραλών επιχειρηματιών δήλωσαν
τις προάλλες ότι αναπτύχθηκε εκείνη η τεχνογνωσία που θα επιτρέπει την
παραμονή του «φρέσκου γάλακτος» στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι και
...100 μέρες! Για να επιχειρηματολογήσουν υπέρ της καινοτομίας τους,
πρόσθεσαν μάλιστα ότι δε θα υπάρχει καμία αλλοίωση της γεύσης του. Ετσι,
εξήγησαν, θα μπορέσουν να επεκτείνουν τις εξαγωγές τους σε χώρες της
Ασίας, αντιμετωπίζοντας το υψηλό ρίσκο που δημιουργούσαν αφενός το
μεγάλο κόστος
των εναέριων μεταφορών με ψυγεία, αφετέρου η μικρή διάρκεια ζωής του γάλακτος. Η είδηση μας θύμισε ότι και στην Ελλάδα, πλέον, οι επιχειρηματίες έχουν δυνατότητα να διατηρούν «φρέσκο» γάλα στα ράφια των σούπερ μάρκετ σχεδόν για μια εβδομάδα, ως αποτέλεσμα ρυθμίσεων που έφεραν οι αστικές κυβερνήσεις, για να ενισχυθεί ο «υγιής ανταγωνισμός» και να «μπάσουν» στην ντόπια αγορά και μονοπώλια του εξωτερικού.
Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξηγήσει τι συμβαίνει μετά από τόσες μέρες όχι με τη γεύση, αλλά με τα θρεπτικά στοιχεία του φρέσκου γάλακτος, αν διατηρούνται μετά από ...σχεδόν 3,5 μήνες, αν η ποιότητα και η υπεροχή του έναντι των κονσερβοποιημένων παραμένει. Οταν μάλιστα η επιστήμη υποτάσσεται στο στόχο κυριαρχίας των εταιρειών σε νέες αγορές, τότε μόνο ανησυχία μπορούν να προκαλούν τέτοιες ανακοινώσεις. Ανησυχία για το πού μπορεί να φτάσει το κυνήγι του κέρδους.
των εναέριων μεταφορών με ψυγεία, αφετέρου η μικρή διάρκεια ζωής του γάλακτος. Η είδηση μας θύμισε ότι και στην Ελλάδα, πλέον, οι επιχειρηματίες έχουν δυνατότητα να διατηρούν «φρέσκο» γάλα στα ράφια των σούπερ μάρκετ σχεδόν για μια εβδομάδα, ως αποτέλεσμα ρυθμίσεων που έφεραν οι αστικές κυβερνήσεις, για να ενισχυθεί ο «υγιής ανταγωνισμός» και να «μπάσουν» στην ντόπια αγορά και μονοπώλια του εξωτερικού.
Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξηγήσει τι συμβαίνει μετά από τόσες μέρες όχι με τη γεύση, αλλά με τα θρεπτικά στοιχεία του φρέσκου γάλακτος, αν διατηρούνται μετά από ...σχεδόν 3,5 μήνες, αν η ποιότητα και η υπεροχή του έναντι των κονσερβοποιημένων παραμένει. Οταν μάλιστα η επιστήμη υποτάσσεται στο στόχο κυριαρχίας των εταιρειών σε νέες αγορές, τότε μόνο ανησυχία μπορούν να προκαλούν τέτοιες ανακοινώσεις. Ανησυχία για το πού μπορεί να φτάσει το κυνήγι του κέρδους.