Μετά τις παλινωδίες, τις ασφυκτικές προθεσμίες και
τις άκρως αντικρουόμενες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία
για να καταγράψουν τις ανάγκες των μαθητών τους σε τεχνολογικό
εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση, το υπουργείο τελικά νομοθέτησε τη δυνατότητα δανεισμού φορητών τεχνολογικών μέσων σε μαθητές,
μέσα από μια διαδικασία όμως που γεννά ερωτήματα και σίγουρα δεν
προβλέπεται να καλύψει το σύνολο των μεγάλων αναγκών που υπάρχουν.
Το υπουργείο προχώρησε σε μια μεσοβέζικη λύση (που είναι αμφίβολο αν θα καλύψει αυτές τις ανάγκες, αφού την περίοδο που γινόταν η καταγραφή των αναγκών ούτε οι διευθυντές ούτε οι γονείς γνώριζαν καλά καλά τι τους ζητείται), σύμφωνα με την οποία: Οι Σχολικές Επιτροπές των δήμων μπορούν να προμηθεύονται κατάλληλο εξοπλισμό (laptops, notebooks, netbooks ή tablets και συνδέσεις διαδικτύου) και να τις διαθέσουν στα σχολεία μετά από αιτιολογημένο αίτημα των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Η κυβέρνηση ορίζει ότι «τα προμηθευόμενα είδη αποτελούν εξοπλισμό του σχολείου και, με μέριμνα των οικείων διευθυντών, παραδίδονται προς προσωρινή χρήση στους δικαιούχους μαθητές με ονομαστικά πρωτόκολλα παράδοσης - παραλαβής, για όσο διάστημα αυτό απαιτείται». Η προμήθεια του εξοπλισμού από τις Σχολικές Επιτροπές θα γίνει από τις αδιάθετες πιστώσεις που προκύπτουν από την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων τους και σε περίπτωση που αυτές δεν επαρκούν, οι δήμοι και οι Περιφέρειες μπορούν να επιχορηγούν εκτάκτως τις Σχολικές Επιτροπές με το απαιτούμενο υπόλοιπο.